وارد شود


آیفون تصویری تابا 1040m
تصویر آیفون تابا 1040
پشت و ورودی های آیفون تابا 1040
آیفون تصویری تابا 1040m
تصویر آیفون تابا 1040
پشت و ورودی های آیفون تابا 1040

آیفون تصویری تابا 1040m حافظه دار 4.3 اینچ

  • دارای نسل جدید صفحه نمایش رنگی 4.3 اینچی
  • قابلیت ذخیره عکس در حافظه داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه
  • قابلیت ذخیره فیلم و عکس در حافظه خارجی
  • دارای دکمه های فیزیکی جهت تنظیمات مانیتور
آیا قیمت بهتری سراغ دارید؟
مشاهده نظرات

45 نظر برای این کالا ثبت شده است

(4از5)
آیفون تصویری 4.3 اینچ آیفون تصویری ایرانی آیفون تصویری با حافظه
ارسال سریع به سراسر ایران تضمین بازگشت وجه تنوع در روش های پرداخت پشتیبانی حین و بعد از فروش

مشخصات محصول

رنگ
سفید
کشور سازنده
ایران
جنس بدنه
پلاستیک
گارانتی
36 ماهه
وزن محصول
زیر 2 کیلوگرم
اندازه صفحه نمایش
4.3 اینچ
صفحه نمایش لمسی
ندارد
نوع صفحه نمایش
TFT-Lcd
نوع کلید ها
ساده مکانیکی
حافظه
حافظه داخلی و پشتیبانی از حافظه خارجی
ارتباط صوتی داخلی
ندارد
تعداد پشتیبانی از پنل زنگ
دو پنل
قابلیت باز کردن درب پارکینگ
ندارد
تکنولوژی ساخت
آنالوگ
تعداد سیم
4 و 5 سیم
نوع محصول
مانیتور
مشاهده بیشتر
آیفون تصویری تابا 1040m
بررسی محصول

آیفون تصویری 1040 تابا

شرکت تابا الکترونیک تولید کننده ی بزرگ آیفون تصویری می باشد که محصولات خود را در مدل های مختلف و متنوعی تولید می کند اما با وجود این که تمامی محصولات آیفون تصویری تابا از ظاهر متفاوتی نسبت به دیگر آیفون تصویری ها بهره می برند و شرکت تابا از طراحی مختص خود برای محصولاتش استفاده می کند، آیفون تصویری 1040 تابا از این قضیه مستثنی است و طراحی ظاهری آن برگرفته از آیفون تصویری کوماکس مدل 4PNC می باشد که از آنجایی که بسیاری از برندها از این مدل کپی برداری کردند، همه ی ما با این شکل ظاهری آشنایی داریم.

مشخصات ظاهری آیفون تصویری

آیفون تصویری 1040 تابا در ابعاد 20 سانتیمتر عرض و 23 سانتی متر ارتفاع ساخته شده است. از آنجاییکه در قدیم در آیفون تصویری 1040 تابا از لامپ تصویر بجای صفحات نمایش LCD استفاده می شد ضخامت این دستگاه 4 سانتی متر در نظر گرفته شده بود تا امکان قرار گیری لامپ تصویر در آن وجود داشته باشد. اما با روی کار آمدن صفحات ال سی دی و عدم نیاز به فضای زیاد، طراحی قطور آیفون تصویری 1040 تابا مورد تغییر قرار نگرفت و همچنان با همان شمایل قبلی به بازار عرضه می شود.با اندکی دقت به محصولی دیگر با نام ایفون تصویری اف اف تکنولوژی مدل 4pnc متوجه می شوید که شباهت هایی از نظر طراحی ظاهری بین این دو محصول وجود دارد. شکل ظاهری این مدل از ایفون تصویری به قدری ساده و جذاب است که چند شرکت مختلف یک محصول با این طرح ظاهری ارائه داده اند.

مشخصات فنی آیفون تصویری تابا 1040

صفحه نمایش آیفون تصویری 1040 تابا که 3.5 اینچی می باشد و از تکنولوژی TFT-LCD استفاده می نماید، در یک قاب مشکی رنگ قرار گرفته است و به وسیله ی یک عدد قاب محافظ پوشانده شده است. سه کلید به صورت عمودی بر روی آیفون تصویری 1040 تابا قرار گرفته است که به ترتیب از بالا به پایین جهت روشن کردن نمایشگر، خاموش کردن نمایشگر و باز کردن درب می باشند. 4 کلید دیگر نیز در کناره ی سمت راست دستگاه وجود دارد که امکان تغییر تنظیمات نمایشگر و تاریخ و زمان را به کاربر می دهد. یکی از مزیت های آیفون تصویری 1040 تابا این است که امکان اتصال دستگاه به دو پنل درب باز کن و یا یک پنل و یک دوربین را بدون نیاز به سوئیچر اضافی به کاربر می دهد.

حافظه آیفون تصویری

امروزه کاربران زیادی در هنگام خرید آیفون تصویری به حافظه دار بودن دستگاه توجه زیادی دارند . شرکت تابا در اکثر آیفون های خود این قابلیت را گنجانده است همچنین در آیفون تصویری تابا مدل 1040 که از حافظه ای داخلی پشتیبانی میکند و میتواند 200 عکس را در خود ذخیره کند. همچنین در صورت نیاز می توانید کارت حافظه ی جانبی  (کارت SD) به ان اضافه کنید و با این کار قادر خواهید بود تا 1024 تصویر و 256 فیلم 15 ثانیه ای در دستگاه خود داشته باشید. آیفون تصویری 1040تابا نسبت به قیمت از کارایی بالایی برخوردار است و این مدل در اکثر خانه ها به چشم میخورد

گارانتی محصولات

گارانتی و خدمات پس از فروش یکی از فاکتورهای مهمی است که خریداران توجه زیادی به آن نشان می دهند. شرکت تابا الکترونیک نیز تمامی محصولاتش را شامل 3 سال گارانتی کرده است که زمان این گارانتی از تاریخ تولید آن شروع می شود. اما متاسفانه تاریخ تولید دستگاه در هیچ کجای بسته و یا بدنه ی آیفون درج نشده است و تنها از طریق شماره سریال آیفون تصویری 1040 تابا می توان به این تاریخ دسترسی داشت.

نقد و بررسی

مجموع 4 امتیاز از 34 نظر

جزییات امتیاز دهی

خیلی خوب

10%

خوب

50%

متوسط

75%

بد

75%

خیلی بد

75%

درباره این کالا پرسشی دارید؟

ثبت نظر
هیچ نظری ثبت نشده است!!!

تمام حقوق این وبسایت متعلق به شرکت حفاظان میباشد