وارد شود


آیفون تابا 1910
آیفون تابا 1910

آیفون تصویری تابا 1910 با حافظه 10 اینچی

  • دارای صفحه نمایش بزرگ 10 اینچی لمسی
  • پشتیبانی از 2 پنل و دو دوربین آنالوگ
  • نمایش 4 تصویر به صورت کنار هم در یک صفحه
  • قابلیت ذخیره عکس و فیلم در حافظه خارجی و داخلی
  • رابط کاربری گرافیکی و فارسی شرکت تابا
  • قابلیت ارتباط داخلی بین واحدها
آیا قیمت بهتری سراغ دارید؟
مشاهده نظرات

45 نظر برای این کالا ثبت شده است

(4از5)
آیفون تصویری 10 اینچ آیفون تصویری ایرانی آیفون تصویری لمسی آیفون تصویری با حافظه
ارسال سریع به سراسر ایران تضمین بازگشت وجه تنوع در روش های پرداخت پشتیبانی حین و بعد از فروش

مشخصات محصول

رنگ
نقره ای
کشور سازنده
ایران
جنس بدنه
پلاستیک
گارانتی
36 ماهه
وزن محصول
زیر 2 کیلوگرم
اندازه صفحه نمایش
10 اینچ
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
TFT-Lcd
نوع کلید ها
ساده مکانیکی
حافظه
حافظه داخلی و پشتیبانی از حافظه خارجی
ارتباط صوتی داخلی
دارد
تعداد پشتیبانی از پنل زنگ
دو پنل
قابلیت باز کردن درب پارکینگ
ندارد
گوشی قابل حمل
ندارد
اتصال به Wifi و انتقال تصویر
ندارد
تکنولوژی ساخت
آنالوگ
تعداد سیم
4 و 5 سیم
نوع محصول
مانیتور
مشاهده بیشتر
آیفون تابا 1910
بررسی محصول

آیفون تصویری 1910 تابا

شرکت آیفون تصویری تابا الکترونیک با داشتن خط تولید گسترده ای که دارد، روز به روز محصولات متنوع تری را تولید می کند. یکی از محصولات لوکس و واقعا زیبای این شرکت نیز آیفون تصویری 1910 تابا می باشد که از یک صفحه نمایش بزرگ که بخش زیادی از این دستگاه را اشغال کرده است بهره می برد.

آیفون تابا 1910

صفحه نمایش آیفون تصویری 1910 تابا 10 اینچی و لمسی می باشد که بخش عمده ی تنظیمات و امور مربوط به آیفون از طریق آن انجام می پذیرد. این صفحه نمایش از تکنولوژی LCD-TFT بهره می برد که کیفیت تصاویر را تا حد بسیار زیادی افزایش می دهد. کنتراست تصاویر در این دستگاه بالاست و امکان تغییر میزان نور و روشنایی تصاویر به کاربر داده شده است. از آنجاییکه صفحه نمایش آیفون تصویری 1910 تابا لمسی می باشد و ممکن است کار با تنظیمات آن کمی به طول انجامد، شرکت تابا الکترونیک قطع خودکار این دستگاه را 1 دقیقه و 30 ثانیه تعریف کرده است تا کاربر براحتی و با آرامش با آیفون تصویری خود کار کند.

برای دستیابی به منوی اصلی آیفون تصویری 1910 تابا می توانید صفحه نمایش را لمس کرده و به تمامی تنظیمات دسترسی داشته باشید. همانطور که می دانید شرکت تابا در قدیم آیفون های خود را با زبان انگلیسی عرضه می کرد و این موضوع تبدیل به یکی از مشکلات آیفون تصویری تابا شده بود. اما خوشبختانه این شرکت محصول جدید خود یعنی آیفون تصویری 1910 تابا را با زبان فارسی ارائه نموده است. البته قابلیت انگلیسی کردن این دستگاه نیز با استفاده از تنظیمات دستگاه امکان پذیر است.

 کلید خاموش روشن آیفون تابا 1910

آیفون تصویری 1910 تابا دارای حافظه داخلی می باشد که امکان ذخیره ی 200 تصویر را فراهم کرده است. همچنین در صورتی که کاربری نیاز به ذخیره ی فیلم های گرفته شده توسط این دستگاه داشته باشد، می تواند با اضافه کردن یک کارت حافظه ی 2 گیگابایتی 128 فیلم 15 ثانیه ای را هم در کارت حافظه ذخیره نماید. امکان نمایش 6 تصویر به صورت همزمان و کاشی وار نیز در آیفون تصویری 1910 تابا وجود دارد و از آنجاییکه این آیفون تصویری امکان اتصال به دو پنل و دو دوربین را به کاربر می دهد میتوان همزمان 4 تصویر را در نمایشگر به نمایش گذاشت.

یکی دیگر از قابلیت های آیفون تصویری تابا الکترونیک امکان برقراری ارتباط داخلی با دیگر واحدهای درون ساختمان و یا با واحد نگهبانی می باشد که برای این منظور ابتدا باید صفحه نمایش را لمس کرده تا منوی اصلی باز شود، سپس از بین گزینه های موجود، ارتباط داخلی را انتخاب و شماره واحد مورد نظر را وارد نمایید.

خدمات پس از فروش محصول

تمامی محصولات آیفون تصویری تابا شامل 3 سال خدمات پس از فروش می شوند که آیفون تصویری 1910 تابا نیز شامل این خدمات می شود و شرکت تابا الکترونیک نیز برای ارائه ی این خدمات تاکید بر به ارائه ی کارت ضمانت موجود در جعبه ی دستگاه داشته است. بنابراین در حفظ و نگهداری این کارت کوشا باشید تا در زمان بروز مشکلات احتمالی کارت مربوطه را به سرویس دهندگان شرکت تابا الکترونیک تحویل دهید.

نقد و بررسی

مجموع 4 امتیاز از 34 نظر

جزییات امتیاز دهی

خیلی خوب

10%

خوب

50%

متوسط

75%

بد

75%

خیلی بد

75%

درباره این کالا پرسشی دارید؟

ثبت نظر
هیچ نظری ثبت نشده است!!!

تمام حقوق این وبسایت متعلق به شرکت حفاظان میباشد