وارد شود


آیفون تصویری تابا 2070
پشت آیفون تصویری 2070
کنار آیفون تصویری 2070
تصویر آیفون 2070
آیفون تصویری تابا 2070
پشت آیفون تصویری 2070
کنار آیفون تصویری 2070
تصویر آیفون 2070

آیفون تصویری تابا 2070 با حافظه 7 اینچی

  • دارای طراحی بدون گوشی با آخرین متد جهانی
  • صفحه نمایش 7 اینچی لمسی و رنگی
  • دارای رابط کاربری فارسی و گرافیکی
  • قابلیت ضبط عکس در حافظه داخلی
  • پشتیبانی از کارت حافظه بابت ذخیره عکس و فیلم
  • قابلیت ارتباط داخلی صوتی بین واحدها
  • پشتیبانی از دو پنل و دوربین مدار بسته آنالوگ
آیا قیمت بهتری سراغ دارید؟
مشاهده نظرات

45 نظر برای این کالا ثبت شده است

(4از5)
آیفون تصویری 7 اینچ آیفون تصویری ایرانی آیفون تصویری لمسی آیفون تصویری با حافظه آیفون تصویری بدون گوشی
ارسال سریع به سراسر ایران تضمین بازگشت وجه تنوع در روش های پرداخت پشتیبانی حین و بعد از فروش

مشخصات محصول

رنگ
مشکی
کشور سازنده
ایران
جنس بدنه
پلاستیک
گارانتی
36 ماهه
وزن محصول
زیر 2 کیلوگرم
اندازه صفحه نمایش
7 اینچ
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
TFT-Lcd
حافظه
حافظه داخلی و پشتیبانی از حافظه خارجی
ارتباط صوتی داخلی
دارد
تعداد پشتیبانی از پنل زنگ
دو پنل
قابلیت باز کردن درب پارکینگ
ندارد
گوشی قابل حمل
ندارد
اتصال به Wifi و انتقال تصویر
ندارد
تکنولوژی ساخت
آنالوگ
تعداد سیم
4 و 5 سیم
نوع محصول
مانیتور
مشاهده بیشتر
آیفون تصویری تابا 2070
بررسی محصول

آیفون تصویری مدل 2070 تابا

شرکت آیفون تصویری تابا الکترونیک یکی از شرکت های بزرگ و شناخته شده است که سالهاست در ضمینه ی تولید آیفون های تصویری فعالیت دارد و آیفون های تصویری با کیفیتی را به بازار عرضه کرده است. آیفون تصویری 2070 تابا یکی از تولیدات بسیار با کیفیت این شرکت می باشد که به رنگ مشکی تولید شده است. این دستگاه فاقد گوشی می باشد و دارای صفحه نمایش تخت و کاملا لمسی است. البته سه کلید لمسی آبی رنگ نیز کنار صفحه نمایش وجود دارد که به زیبایی هرچه بیشتر آیفون تصویری 2070 تابا کمک کرده است. همچنین با بررسی این دستگاه متوجه یک کلید غیر لمسی جهت روشن و خاموش کردن دستگاه و یک شیار کارت حافظه در کناره های دستگاه می شوید. صفحه نمایش آیفون تصویری 2070 تابا 7 اینچ سایز دارد و فضای زیادی از این دستگاه را اشغال کرده است. تصاویر این نمایشگر رنگی و بسیار واضح و شفاف است که این شفایت را مدیون تکنولوژی TFT LCD به کار رفته در آن می باشد.آیفون تابا 1070

ذخیره سازی عکس و فیلم

آیفون تصویری تابا 2070 امکان ذخیره ی 200 تصویر را در حافظه ی داخلی خود به کاربر می دهد. که در صورت نیاز می توان با اضافه نمودن یک عدد کارت حافظه ی SD امکان ذخیره ی 1024 عکس و همچنین 256 ویدئوی 15 ثانیه ای را با صدای مراجعه کننده به آیفون تصویری 2070 تابا اضافه نمود. قابل ذکر است این دستگاه در حالت عادی و بدون استفاده از کارت حافظه تنها قادر به ذخیره ی تصاویر دریافت شده از پنل دم دری می باشد و قابلیت فیلم برداری تنها در زمانی فعال می شود که یک کارت حافظه ی SD به دستگاه خود اضافه نمایید. از دیگر ویژگی های آیفون تصویری 2070 تابا، قابلیت ارتباط داخلی آن می باشد که از این طریق می توان با دیگر واحدها در ساختمان و یا واحد نگهبانی ارتباط برقرار نمود.

اگر زمانی در منزل حضور نداشته باشید، آیفون تصویری 2070 تابا این امکان را به شما می دهد که اتصال آن به یک ماژول وای فای باکس تلفن همراهی را تعریف کنید تا در زمان فشردن کلید زنگ پنل توسط مراجعه کننده، یک تماس اینترنتی  برقرار گردد و آن شخص بتواند در صورت نیاز و از راه دور درب را باز نماید. این قابلیت برای باز کردن درب و همچنین ضبط تصاویر روی تلفن همراه نیز امکان پذیر است.

صفحه کلید

همانظور که گفته شد آیفون تصویری 2070 تابا سمت راست نمایشگر خود سه کلید لمسی دارد که از طریق کلید اول میتوان تصویر جلوی دوربین و یا پنل دم درب را مشاهده نمود، کلید دوم امکان باز کردن درب و کلید سوم نیز امکان مکالمه کاربر با شخص مراجعه کننده را فراهم کرده است. با وجود سوئیچر هوشمندی که برای آیفون تصویری 2070 تابا در نظر گرفته شده است، این دستگاه می تواند به دو پنل یا یک پنل و یک دو ربین متصل شود. این امکان در ساختمان هایی که دارای دو درب هستند و یا نیاز به حفاظت بیشتری دارند کاربرد دارد.

نمای پشت ایفون تصویری تابا مدل 2070  

از ویژگی های قابل تحسین آیفون تصویری 2070 تابا می توان به صفحه نمایش 7 اینچی، حافظه داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه، درب بازکن اضطراری، پشتیبانی از پنل دوم و یا دوربین مدار بسته و همچنین قابلیت اتصال به خط تلفن اشاره کرد.

نقد و بررسی

مجموع 4 امتیاز از 34 نظر

جزییات امتیاز دهی

خیلی خوب

10%

خوب

50%

متوسط

75%

بد

75%

خیلی بد

75%

درباره این کالا پرسشی دارید؟

ثبت نظر
هیچ نظری ثبت نشده است!!!

تمام حقوق این وبسایت متعلق به شرکت حفاظان میباشد